طب میکرو چینی Osmotherapy می به طور طبیعی پایین بالا سطح کراتینین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب میکرو چینی Osmotherapy نوع جدیدی از درمان خارجی، مستقر در چین گیاهان دارویی پزشکی است، آن را تا به اثر قابل توجهی در کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی. در حال حاضر بیشتر و بیشتر مردم آن را انتخاب کنید به عنوان جایگزین از دیالیز است که به روش رایج ترین درمان کراتینین بالا در طب سنتی. شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان به سرعت؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما در حال حاضر.

چرا بیشتر و بیشتر مردم آن را انتخاب کنید به جای دیالیز؟

همانطور که همه ما می دانیم، پس از کراتینین سطح تا سطح بالا، پزشکان همیشه به دیالیز توصیه به کاهش سطح کراتینین. این روش درمان قطعا می تواند کمک به طول عمر و سطح پایین تر کراتینین بالا، اما می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین پس از قطع آن، سطح کراتینین یک بار دیگر افزایش خواهد یافت، و حتی بالاتر از قبل.

طب میکرو چینی Osmotherapy با دیالیز متفاوت است، می تواند عملکرد کلیه های تعمیر اختلال کلیوی را بهبود بخشد. بنابراین تصفیه گلومرولی می توانید بهبود یافته است، به طوری که مواد زائد در بدن ما مانند کراتینین می توان در زمان تخلیه به طوری که آن را نمی خواهد در بدن تجمع می یابد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست و چرا از آن می تواند به اختلال کلیه تعمیر؟

همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع درمان خارجی مستقر در طب سنتی گیاه چینی است که می تواند به هزاران سال پیش بازگشته است. با بزرگ شدن رگ، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند به اختلال کلیه تعمیر. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام به ما را ترک کنند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی، شما می توانید به ما ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3752.html





:: برچسب‌ها: درمان CKD، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: